☎ +4 0364 884960 ✉ office@eurogastro.ro
Coșul meu 0

Returnarea produselor

1. Solicitarea returului:

Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur de aici sau de la sfarsitul acestei pagini.

Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice.

2. Procedura de retur

In conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia produsului, iar aceasta prevedere se aplica doar persoanelor fizice.

Cu exceptia cazului referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Returnarea produselor se va face la sediul SC SIROCCO IMPEX SRL str. Prieteniei nr. 2 Cluj-Napoca 400399-RO de Luni - Vineri in intervalul orar 9:00 - 17:00

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.

3. Returnarea banilor:

3.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client:

Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare).

Pentru persoanele fizice, returnarea banilor se poate face prin transfer bancar in cont.

Termenul de returnare a banilor:

  • Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
  • Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.

 

4. Conditii Generale:

Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
  • Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
  • Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
  • Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.

SC Electronic World SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in urmatoarele situatii:

  • returnari repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip, marca si model de produs).
  • daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi tip, marca si model, se accepta returnarea unui singur produs desigilat (restul de produse sunt acceptate numai daca sunt sigilate in ambalajul original cu toate etichetele originale).

4.1. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:

  • sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
  • sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
  • sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
  • sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
  • sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).

Daca produsul returnat a fost insotit de materiale promotionale sau cadouri, se vor returna si acestea in conditiile de aspect fizic, functional si ambalare asa cum au fost receptionate.

In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.

 

4.2. Returnarea produselor neconforme:

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

4.2.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (SC SIROCCO IMPEX SRL).

4.2.b. Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC SIROCCO IMPEX SRL.

4.3. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

  • Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit sau showroom.
  • Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

 

Formular de retur